دلم برات تنگ شده


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

    از مسیر زندگی تو اگه پنهونم اگه ظاهرآ می خندم از درون داغونم

اگه روزگار من با گریه همرنگ شده اینا درد نیست فقط دلم برات تنگ شده

اگه جای خالیتو با عکسامون پر میکنم اگه هر لحظه کنارم تورو تصور میکنم

اگه بین دلو عقلم خیلی وقته جنگ شده اینا درد نیست فقط دلم برات تنگ شده

اگه بی نشون ترینم توی شهر آدما اگه از یاد تو رفته هر چی بود بین ما

اگه تنهایی و غصه منو بی تو پیر کرد اگه عشق موندگارت منو بی تقدیر کرد

من تحمل میکنم گله از هیچ کس نیست  حقمه این همه دردو هنوزم بس نیست

ای خدا بگذر از اون که دلش از سنگ شده بود بعد مرگ من فقط بهش بگو

 دلم براش تنگ شده بود...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
دو شنبه 6 آبان 1392| 21:49 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§